בעיות נפשיות/רגשיות

בעיות רגשיות הן השם הנפוץ למגוון רחב של קשיים ממקור רגשי. תחת הכותרת הכללית נכללות גם בעיות רגשיות המאובחנות באופן רשמי כהפרעות נפשיות (למשל, דיכאון, חרדה, הפרעות אכילה) וגם בעיות רגשיות היוצרות מצוקה גם אם אינן מאובחנות באופן רשמי כמו דאגנות יתר, התמודדות עם אבדן או קושי במימוש עצמי וכדומה. שאלתם את עצמכם פעם האם יש לכם בריאות נפשית טובה?

הנה מספר דוגמאות לקשיים שאנשים מתמודדים איתם, ואנחנו מטפלים בהם:

סוגי הפרעות בבריאות הנפש

הפרעות חרדה: מהי חרדה?, עזרה ראשונה להתקף חרדה, חרדה חברתית, חרדת בחינות, חרדת טיסה, שלפוחית ביישנית, דאגנות יתר.

אובססיות וקומפולסיות: מחשבות טורדניות, הפרעה אובססיבית, אובססיה לנקיון, אובססיה למערכות יחסים (ROCD).

הפרעות מצב רוח: דיכאוןמצבי רוח, לחץ .

הפרעת קשב: הפרעת קשב וריכוז, סטודנטים עם הפרעת קשב, טיפול בהפרעת קשב, טיפול/אימון תפקודי להפרעת קשב, קשיי ריכוז. עומס יתר בעבודה.

בריאות הנפש של האישה: צוות מומחיות בריאות הנפש של האישה, תסמונת קדם וסתית, דיכאון אחרי לידה, התמודדות עם טיפולי פוריותהתמודדות עם אבדן הריוןשינויים במהלך ההריון ולאחר הלידה, דיכאון במהלך הריון. התמודדות נפשית עם בעיות פריון

משברים ואתגרים

לפעמים יש לנו קשיים שאין להם הגדרה מותאמת: כאבים לא מוסברים, קושי במימוש עצמי , בעיות בתקשורת בינאישית, פחד מהצלחה, עומס וסטרס מעיקים, אתגרים בעבודה. , התמודדות עם שינויים בחיים , ירידה בתפקוד ועוד.
גם לכל אלו אפשר לסייע.

טיפול וטיפולים

אם הגעת לחלק הזה, סביר להניח שהנך מחפש/ת התערבות טיפולית אשר תסייע לך להתמודד עם קשיים בתחום הנפשי, הרגשי, הבין אישי, ההתנהגותי, הזוגי או ההורי. כדי לסייע לך ריכזנו מידע אודות שיטות הטיפול השונות ולקרוא עוד עליהם.

כדאי גם לשאול את עצמכם, מתי הזמן הנכון לפנות לטיפול?

הנה מספר דוגמאות לסוגי טיפולים שגם אנחנו נותנים:

טיפולים פסיכולוגיים: טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכולוגי קצר מועד, טיפול קוגניטיבי התנהגותיטיפול נפשי דרך האינטרנט, האם כדאי טיפול אונליין?, טיפול בילדים ובני נוער, ביופידבק, מיינדפולנס

טיפולים רפואיים: אבחון פסיכיאטרי, יעוץ תרופתי, אבחון הפרעת קשב, טיפול בהפרעת קשב.

חוות דעת רפואיות: נכות נפשיתחוות דעת פסיכיאטרית לאפוטרופוסותחוות דעת פסיכיאטרית עבור צוואהמהי תעודת רופא?