רוצה להרגיש טוב יותר?

אפשר לדבר איתנו 03-6919961 או למלא את הטופס ונחזור אליך

    טיפול פסיכולוגי מתקדם

    היום קיימים סוגים רבים של טיפולים פסיכולוגים. במאה שנים של טיפול נוצרו טיפולים שונים שמתאימים לסוגים שונים של בעיות. באופן כללי, הטיפול הפסיכולוגי מבוסס על שיחה ביניכם לבין המטפל שלכם, כשמטרת הטיפול וסוג הטיפול צריכים להתאים לקשיים שאיתם אתם מתמודדים. טיפול פסיכולוגי יכול להיות ממוקד ויארך רק פגישות בודדות, ולפעמים יהיה ממושך ומעמיק. לפעמים טיפול יכול לעסוק בבעיות שעל פני השטח כמו דפוסי התנהגות ולפעמים יעסוק באירועים מהילדות שלכם. לפעמים הטיפול יאפשר הבנה של מקור הקשיים, ולפעמים יעסוק רק בקשיים עצמם בלי לנסות להגיע להבנה של התפתחות הבעיה. בכל מקרה, חשוב שהטיפול הפסיכולוגי יתאים לסוג הקושי שעליו הוא אמור להתגבר, ושהמטפל יהיה בעל נסיון בטיפול מסוג זה.

    מתי כדאי לפנות לטיפול פסיכולוגי?

    בעשר מילים: כשאתם מרגישים שיש צורך בשינוי, ואתם רוצים עזרה בשינוי הזה.

    אף אחד לא יחליט בשבילכם שאתם צריכים שינוי. לפעמים ההבנה שיש צורך בשינוי מופיעה בפתאומיות לאחר אירוע או חוויה משמעותיים. לפעמים תגיעו להבנה הזו בתהליך ממושך של בדיקה. למרות זאת, מנסיוננו יש סיבות נפוצות לפניה לטיפול:

    תחושת חוסר מיצוי – גם אם הכל בחיים לכאורה בסדר, אין דכאון כמו בספרים, אין מצוקה כלכלית או בעיות תפקודיות משמעותיות, יתכן שאתם חשים שאתם תקועים, שהחיים לא מתקדמים כמו שאתם רוצים, או שאיכות החיים שלכם לא מספיק טובה.
    מצוקה נפשית – יתכן שאתם במצוקה נפשית שהופיעה באופן פתאומי או שהמצוקה נמשכת מזה זמן רב. המצוקה יכולה להתבטא בתחושות של דיכאון, חרדה, כאבים או מגוון סימנים אחרים ויכולה להגרם מאירועים שונים בחיים. לפעמים אין סיבה ברורה למצוקה שלכם, ולכן צריך להבין אותה טוב יותר.
    מעברים ומשברים – שינויים משמעותיים כמו פרידה וגירושין או אפילו לקראת חתונה ומעבר דירה יכולים לגרום לקשיי הסתגלות, לקשיים משפחתיים ולפעמים לשיבוש מהלך החיים התקין.
    קשיים בין אישיים – קשיים בזוגיות או במשפחה. לפעמים דווקא תחושות של בדידות או קושי ביצירה ושמירה על קשרים גורמים לתסכול ומשפחתיים, בדידות, קושי ביצירת קשרים חברתיים וזוגיים וכן הלאה המלווים בכאב נפשי או תסכול.
    דפוסי התנהגות נוקשים – יש אנשים שיש להם דפוסי התנהגות שגורמים להם או לסביבתם לסבל. דפוסים אלו יכולים להתבטא בעבודה או בחיי המשפחה. ולהגרם כתוצאה מקשיים נפשיים, קשיי תקשורת, בעיות בדימוי עצמי ועוד.

    התקשרו עכשיו אל מרכז רזולוציה: לקבלת פרטים נוספים

    איך אנחנו עושים את זה?

    מי שיפנה אלינו יוזמן לשיחת הכרות והערכה, לרוב עם שניים מאנשי הצוות שלנו. המטרה בפגישה הזו היא להבין יותר טוב את מהות הבעיה. בגלל שנוכחים בה שני אנשי צוות ממקצועות שונים עם פוקוס טיפולי שונה, הפונה יקבל אבחון מקיף יותר.

    שיטת רזולוציה בנויה כך שניתן לבנות מסלול אישי עבור כל אדם, כאשר בכל שלב של הטיפול ניתן לעבוד על פוקוס טיפולי אחד או על כמה פוקוסים במקביל. כאשר מתבצעת עבודה במקביל על פוקוסים שונים, המטפלים עובדים במשותף על מנת לשפר את יכולתו של המטופל להתמיד ולהגיע לתוצאות.