רוצה להרגיש טוב יותר?

אפשר לדבר איתנו 03-6919961 או למלא את הטופס ונחזור אליך

    מודאגים? לחוצים? עסוקים כל היום במחשבות?

    לפעמים אנחנו צריכים עזרה. במיוחד בימים אלו, רבים מרגישים שהם פשוט טובעים. המצב הכלכלי, עבודה, משפחה, קריירה, לימודים וחברים: הכל מתערבב ואנחנו בתחושה מתמשכת של "לא מספיקים". אנחנו לחוצים, מודאגים וסובלים.

    לאדם מגוון כישורים ופוטנציאל אותם הוא שואף לפתח ולממש באופן מוצלח ומתוך חדווה ושמחת חיים. לעיתים המצב הכלכלי, בעיות ביולוגיות, נסיבות החיים, בעיות ביחסים בינאישיים או בעיות אישיות חוסמות או מצמצמות את האפשרות להגשים את מלא היכולות ולהנות מההישגים ומהחיים.

    שיטת רזולוציה טוענת שהבעיות בהן אנו נתקלים לא נגרמות רק כי "המצב הכלכלי מלחיץ" או רק כי "יש מחלה שגורמת להרגשה שלך". אנו מתייחסים לאדם מצד אחד, ולבעיות שהוא מציג כמשהו מורכב ולכן כשאנו באים להציע פתרונות אנו מתייחסים לכל אחד ממרכיבי הבעיה בנפרד, ולכולם ביחד. כמו שאנו מסתכלים על תמונה מזוויות שונות ויכולים לראות מכל זווית פרטים אחרים, כך אנו בשיטת רזולוציה מסתכלים על תופעות כמו – תחושת לחץ בלתי נגמרת, הרגשה של חוסר מיצוי, תחושה של חוסר ערך או בושה ואשמה; תסכול כעס ורוגז; דכדוך וחוסר תקווה; חרדה, חשש, מתח ואי-שקט; דאגה ומוטרדות ועוד.

    אם אתם מרגישים שאתם צריכים עזרה, אנחנו כאן בשבילכם. אתם יכולים ליצור קשר על מנת לשמוע עוד פרטים, או לקרוא עוד על השיטה ועל התחלת הפתרון לבעיה שלכם. צרו איתנו קשר בהקדם.

    פרטי התקשרות

    טלפון: 052-2507867
    טלפון: 052-4337006
    דוא"ל: info@resolution.co.il
    מרכז רזולוציה ממוקם בתל אביב, רחוב בן סרוק 20.