רוצה להרגיש טוב יותר?

אפשר לדבר איתנו 03-6919961 או למלא את הטופס ונחזור אליך

    אני רוצה טיפול עכשיו

    אנחנו מטפלים באנשים. אנחנו יכולים לעזור.

    נניח שאתם סובלים מבעיה כלשהי. ניקח לדוגמא בעיות נפוצות כמו חרדה, דיכאון או הפרעת קשב וריכוז. אתם יודעים שאתם סובלים מהבעיה הזו כי כבר קראתם הכל באינטרנט ושאלתם מכרים וקראתם את הספרים שמצאתם בספריה או גלשתם לפורומים שעוסקים בדיכאון, או בחרדה או בהפרעת קשב.

    איך יודעים איזה טיפול הכי מתאים לבעיה שלי?
    התשובה היא שצריך ללכת למישהו שמכיר את שיטות הטיפול השונות, שיודע מה המחקרים האחרונים בתחום אומרים, שמסוגל לדעת להבחין בין חרדה שנגרמת מחיים עם הפרעת קשב וריכוז לבין קשיי ריכוז שנגרמים כתוצאה מהפרעת חרדה. והכי חשוב – מישהו שלא נעול מראש על שיטת טיפול מסויימת. אנחנו מאמינים בדרך הזו. במרכז רזולוציה אנחנו מאמינים שאין רק דרך אחת לטפל בבעיה, ובפעמים רבות יש צורך לשנות פוקוסים ולהסתכל על בעיה מכיוונים שונים כדי לתת פתרון מקיף ויעיל, אשר ימנע חזרה של הבעיה. (עוד על פוקוסים)

    התקשרו עכשיו אל מרכז רזולוציה: לקבלת פרטים נוספים

    איך אנחנו עושים את זה?

    מי שיפנה אלינו יוזמן לשיחת הכרות והערכה, לרוב עם שניים מאנשי הצוות שלנו. המטרה בפגישה הזו היא להבין יותר טוב את מהות הבעיה. בגלל שנוכחים בה שני אנשי צוות ממקצועות שונים עם פוקוס טיפולי שונה, הפונה יקבל אבחון מקיף יותר.

    שיטת רזולוציה בנויה כך שניתן לבנות מסלול אישי עבור כל אדם, כאשר בכל שלב של הטיפול ניתן לעבוד על פוקוס טיפולי אחד או על כמה פוקוסים במקביל. כאשר מתבצעת עבודה במקביל על פוקוסים שונים, המטפלים עובדים במשותף על מנת לשפר את יכולתו של המטופל להתמיד ולהגיע לתוצאות.

    בגלל שברזולוציה עובדים אנשים מתחומי התמחות שונים (פסיכולוגיה, פסיכיאטריה, אימון ועוד) אנחנו מסוגלים לתת פתרונות שונים ומגוונים לסוגי הבעיות, תוך שיתוף פעולה בין המומחים השונים שלנו. בין אם זה יעוץ תרופתי, טיפול פסיכולוגי ממוקד או טיפול פסיכולוגי ארוך טווח, בין אם זה אימון תפקודי או ביופידבק, אנחנו יכולים למקד את הטיפול כדי להגיע לטיפול יעיל ככל האפשר.

    עוד מידעעוד על התחלת טיפולעל הצוות שלנו, קבלת פרטים נוספים.