רוצה להרגיש טוב יותר?

אפשר לדבר איתנו 03-6919961 או למלא את הטופס ונחזור אליך

    מה הבעיה שלי?

    נעזור לך להבין את הבעיה, כדי שנוכל לעזור במציאת פתרון. זה מה שאנחנו עושים.

    במהלך החיים אנחנו יכולים לפגוש כל מני קשיים והתלבטויות המתבטאים במצבנו הנפשי או בקשר שלנו עם הסביבה. בעיות כמו קשיים זוגיים, שינויי קריירה או בחירות בנוגע לעתיד האישי שלנו, משברים שונים כמו מקרי מוות או מחלה במשפחה ולפעמים גם קשיים נפשיים ארוכים יכולים להביא אותנו לחפש עזרה או יעוץ מקצועי.

    הבעיה היא שלא תמיד אנחנו מסוגלים להגדיר לעצמנו מה בדיוק הבעיה. אנחנו יודעים שמשהו לא בסדר, אנחנו יודעים שקשה לנו עם עצמנו, עם המשפחה או בעבודה. לפעמים אנחנו מרגישים שאנחנו עצבניים מדי, לפעמים שאנחנו מוטרדים מדי ולפעמים שיש לנו יותר מדי דברים מטרידים שמעסיקים אותנו.

    הפתרון פשוט: צריך איש מקצוע מנוסה שיעשה סדר בדברים. בשביל זה אנחנו כאן.

    אחת הסיבות הנפוצות לבלבול היא שאנחנו לא יודעים לשאול את השאלות הנכונות. זו גם הסיבה שלוקח לאנשים זמן רב עד שהם פונים לטיפול, כיוון שהם חושבים שהם "יסתדרו לבד". לפעמים באמת אפשר להסתדר לבד, אבל לפעמים כמה שאלות או הערות במקום הנכון יכולות להביא אתכם לתובנה מהירה של הבעיה שלכם, ומשם אתם יכולים להתחיל את הדרך אל הפתרון.

    התקשרו עכשיו אל מרכז רזולוציה: לקבלת פרטים נוספים

    איך אנחנו עושים את זה?

    מי שיפנה אלינו יוזמן לשיחת הכרות והערכה, לרוב עם שניים מאנשי הצוות שלנו. המטרה בפגישה הזו היא להבין יותר טוב את מהות הבעיה. בגלל שנוכחים בה שני אנשי צוות ממקצועות שונים עם פוקוס טיפולי שונה, הפונה יקבל אבחון מקיף יותר.

    שיטת רזולוציה בנויה כך שניתן לבנות מסלול אישי עבור כל אדם, כאשר בכל שלב של הטיפול ניתן לעבוד על פוקוס טיפולי אחד או על כמה פוקוסים במקביל. כאשר מתבצעת עבודה במקביל על פוקוסים שונים, המטפלים עובדים במשותף על מנת לשפר את יכולתו של המטופל להתמיד ולהגיע לתוצאות.

    אחרי שנגדיר את הבעיה, תוכלו לבחור איך ואיפה לטפל בבעיה. גם אם זה אצלנו או בכל מקום אחר, נעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך.

    קיראו עוד על השיטה או התקשרו עכשיו אלינו