רוצה להרגיש טוב יותר?

אפשר לדבר איתנו 03-6919961 או למלא את הטופס ונחזור אליך

    כשהטכנולוגיה עוזרת לטיפול

    אפשר לקבל עזרה גם בדרכים חדשות

    משבר הקורונה הוכיח לכולנו שאפשר ליצור קשר ולשוחח באמצעות שיחות וידאו, בטלפון או בבשנים האחרונות חלה התקדמות טכנולוגית ניכרת והטכנולוגיה הפכה זמינה, זולה וחלק מהחיים של כולנו. במרבית מקומות העבודה והבתים ישנם היום מחשבים שמחוברים לאינטרנט, ובחלק משמעותי מהם ישנו הציוד הנדרש לביצוע שיחות וידאו (כל מה שצריך זה מצלמת אינטרנט).

    לפעמים, פשוט נוח יותר לקבל טיפול באמצעות האינטרנט. לפעמים אנחנו פשוט לא יכולים להגיע, כפי שקורה בימי הקורונה. ישנם איזורים בהם ישנה פריסה דלילה מאד של אנשי מקצוע בתחומי הטיפול השונים. מסיבה זו קשה למי שמתגורר בפריפריה לקבל עזרה, וגם העלות יותר גבוהה בגלל הצורך בנסיעות ארוכות. לעיתים יש תור המתנה ארוך. לפעמים יש סטיגמה הנובעת מדעות קדומות המונעת מאנשים רבים לפנות לקבלת עזרה מקצועית.

    גם ישראלים שגרים ברחבי העולם ורוצים לקבל עזרה בהתמודדות עם קשיים שונים, מתקשים לפעמים לקבל עזרה בגלל מגבלות שפה. גם ישראלים בעולם יכולים לקבל מענה ותמיכה, אפילו אם הם גרים בארץ אחרת.

    למי מיועד הטיפול?

    הטיפול מיועד לאנשים שלא יכולים להגיע למרפאה באופן סדיר מכל סיבה שהיא:

    • לפעמים אנחנו בסגר
    • לפעמים הסיבה היא שהם פשוט בעבודה ולוחות הזמנים לא מסתדרים להם.
    • לפעמים הסיבה היא שהם גרים רחוק או בארץ אחרת.
    • לפעמים הם סובלים מבעיה גופנית או קושי רגשי שלא מאפשר להם להגיע.
    • לפעמים זה פשוט נוח יותר.

    הטיפול מתאים לאנשים שמרגישים בנוח בשיחה באינטרנט, לאנשים שאין להם ברירה אחרת, ולאנשים שמרגישים שזה הפתרון הטוב ביותר עבורם.

    איך מתבצע הטיפול?

    פגישת קבלה: עם הפונים תתואם באימייל או טלפונית פגישת הכרה ואבחון. לפגישה מומלץ להביא מסמכים רפואיים רלוונטים אם יש כאלו.

    תהליך הערכה: הערכה ראשונית תעשה באמצעות שיחה עם אחד או שניים מאנשי הצוות. במידה ושיחה אחת לא תספיק, יתואמו עם הפונה מפגשי הערכה נוספים. במידה ויתעוררו שאלות אבחנתיות, יקבע עם המטופל פגישות פנים אל פנים או שיופנה להערכות נוספות על פי הצורך.

    התאמת טיפול: לאחר הערכה ראשונית, יוסברו ויתואמו עם הפונה האפשריות הטיפוליות השונות, על פי מודל רזולוציה. הפוקוס הטיפולי ייקבע על פי מוקדי הטיפול שיוחלט עליהם. לקריאה עוד על השיטה.

    איך יתבצע הטיפול? הטיפול מתבצע באמצעות האינטרנט, כאשר עיקר הטיפול מתבצע באמצעות שיחות וידאו, ולעיתים (על פי הצורך) על ידי דואר אלקטרוני או שיחות טלפון. בשעה שנקבעה מראש ישוחחו המטפל והפונה, כאשר כל אחד נמצא בחדרו. אם מתעורר צורך תקבע גם פגישה פנים אל פנים.

    עזרים דרושים:

    מה אתם צריכים בשביל טיפול ביחידה הדיגיטלית שלנו?

    • רצוי מחשב עם חיבור אינטרנט מהיר (ניתן מכשיר סלולרי, אך האיכות ויציבות התמונה פחות טובות)
    • מצלמת רשת עם מיקרופון ורמקולים
    • תוכנת זום או סקייפ מותקנת במכשיר שלכם
    • חדר שקט, שבו לא מפריעים לכם כשאתם מבקשים.

    קבלת פרטים נוספים או חזרה לעמוד הראשי.