רוצה להרגיש טוב יותר?

אפשר לדבר איתנו 03-6919961 או למלא את הטופס ונחזור אליך

    "הבת שלי בת 21 ועושה לי צרות. היא לא עושה כלום, לא עובדת, לא לומדת, רוצה שאני אהיה איתה כל הזמן. "רופא המשפחה אמר שאין לו מה לעשות. אמרו לי שאם אאשפז אותה אני עושה עברה פלילית. בנתיים היא עושה כל היום טקסים של OCD ומשגעת את כולנו. מה לעשות?"

    לפעמים פשוט אנחנו לא יודעים מה לעשות. לפעמים גם האנשים הקרובים אלינו לא יודעים מה לעשות ואנו זקוקים לעזרה של מומחים, אבל אין לנו אפשרות להגיע אליהם. עכשיו יש פתרון מעשי.

    מהם שירותי יעוץ והדרכה?

    יעוץ באינטרנט הוא תהליך שבו אדם שזקוק ליעוץ קצר או הדרכה משוחח עם איש מקצוע של רזולוציה בנושאים בהם הוא זקוק לעזרה. היעוץ או ההדרכה תלויים בצורך של אותו אדם: אם מדובר בשאלה פשוטה לדוגמא בהנחייה איך להביא בן משפחה לטיפול תספיק פגישת יעוץ אחת. אם מדובר בהתמודדות עם בן משפחה שחי אתכם בבית ויש לו בעיה כרונית מדובר לפעמים במפגשי הדרכה אחת לתקופה על פי הצורך.

    ההדרכה יכולה לתבצע במספר רזולוציות ופוקוסים לפי צרכי המתייעץ: הוא יכול להציג שאלות ספציפיות בנוגע לכיצד להתמודד ברמה היומיומית, שאלות בנושא בעיה שיש לבן משפחתו או לעצמו או שאלות בנוגע לדרכי התערבות. מתייעצים אחרים יכולים לדון בקשיים שלהם מול בן משפחתם אשר סובל מבעיה, ולבדוק יחד עם איש הצוות המייעץ שלהם דרכים יעילות יותר להתמודד עם הקושי שלהם, או אפילו לדון בקשיים הרגשיים שלהם עצמם. לפעמים מספר פגישות יעוץ כאלו יכולות להביא לשינוי משמעותי בדרך ההתמודדות שלנו עם בעיה מטרידה.

    יעוץ באמצעות האינטרנט יכול להיות מאד יעיל. לפעמים העובדה שאתם יושבים בחדר בבית שלכם ולא בחדר טיפול במרכז רזולוציה תאפשר לכם להיות חופשיים יותר, ואולי להגיע לתובנה שלא יכולתם להגיע אליה בשום דרך אחרת.

    איך מקבלים יעוץ והדרכה באינטרנט?

    באמצעות האינטרנט ניתן לקבל יעוץ במספר דרכים:

    הדרכה דרך צ'ט עם או בלי וידאו – קובעים שעה שבה אתם יושבים מול המחשב שלכם בביתכם, ויועץ שלכם נמצא בחדרו בעבודה. אתם מנהלים שיחה בת כארבעים וחמש דקות, בשיחה זו אתם יכולים לשאול את כל מה שאתם רוצים לדעת או לדון בו והיועץ שלכם משיב. חלק מהאנשים מעדיפים שכל התקשורת תהיה כתובה (צ'ט) כדי שיהיה להם גם תיעוד של השיחה. אחרים מרגישים יותר בנוח לעשות זאת בצורה של וידאוקונפרנס כדי לראות את הצד השני בשיחה.

    יעוץ דרך הדואר האלקטרוני – אתם כותבים שאלות או מחשבות שיש לכם בנושא הבעיה ואיש מקצוע קורא את הדואר שלכם ועונה לכם לאחר שחשב על התשובה. היתרון של גישה זו היא שיש לכם פנאי לחשוב על השאלות וגם למטפל יש פנאי לחשוב על התשובות. בנוסף אתם לא חייבים להיות בזמן קבוע מראש ליד המחשב שלכם.

    עזרים דרושים:

    מה אתם צריכים בשביל טיפול ביחידה הדיגיטלית שלנו?

    • מחשב עם חיבור אינטרנט מהיר
    • מצלמת רשת עם מיקרופון ורמקולים
    • חדר שקט, שבו לא מפריעים לכם כשאתם מבקשים.

    עוד מידעטיפול אישי באינטרנטשירותי יעוץ באינטרנט, מהם היתרונות והחסרונות של טיפול באינטרנט.